📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vi Keeland ‘in sanırım daha önce 6 kitabını fln okudum. Hepsi de bağımsız kitaplardı. En son okuduğum Uygunsuz kitabı da Kitabın konusunu olan (girişi) beğendim. “Uygunsuz” türde davranışlarda bulunması yüzünden işine son veriliyor. “Hakkını” araması bazı komik hallerle de olsa arıyor olması “güçlü kadın” çizimi başarılı bence..Kararterimiz Grant geçmişteki yüklerinin gününe etki etmesine izin veriyor.. diğer kitaplarına göre mizah daha azdı sanki..Ama beğendim yine de önceki kitaplarında daha çok beğendiklerim oldu yalan yok ama yazsıın ya Vii hep okurum memnuniyetle
Bir seriye başlayınca ister istemez diğer kitaplar inişli çıkışlı oluyor sanki..
Garnet Ovası biraz öyle oldu benim için. İkinci kitaba göre daha merak unsuru vardı. Foster karakterimiz oyunların ve sırların kralıydı. Neden Talia’yı bıraktı? Onun yakın arkadaşıyla neden evlendi? Ve 7 yıl sonra neden geri döndü? Ve Talia doktor kızımız biraz daha süründürür diye düşünmüştüm tatlıydı.. beğendim mi elbette. Devney Perry yazmış o kadar.
Garnet OvasıDevney Perry · Ren Kitap · 2024786 okunma
Kitabı bitirir bitirmez hemen görüşlerimi yazmak istedim. Kitapta eksik olan heyecandı bence. ilk kitap olan Öfke Kralı hala benim favorim. Karakterimiz Dominic iş hırsından gözü ne karısını ne de onunla olan ilişkisini görmüyor. Bilin bakalım ne oluyor? Kaybedince kıymet biliniyor. Bu kısımlarda Dominic özelinde tüm erkeklere olan sinir kat sayım arttı aklın nerelerdeydi kaybedene kadar Dominic diye haykırmak istiyor insan öyle bir sinir geliyor yani soldan soldan..ama Ana Huang hala benim bebeğim o tartışılmaz