Mutluluğa yaklaşım, sevdiğin bir işte çalışıp, sevdiğin kişiyle birlikte olmayı başarmakla mümkündür.
Bunu bir gıdım olsun başaramadın mı, sen o yaşamın çekiver kuyruğunu... Yanındaki canım eşini, sille tokat paçavraya çevirdikten sonra, orada burada rastladığın çağdaş yaşam örneklerine, yutkuna yutkuna bakar ve en doğal hakkın olan mutlu ve neşeli bir yaşam beraberliğini ıskalamış olarak, iki arşın bezle bir avuç toprak olur gidersin... Bu üstelik sadece parasal sorun da değildir. Bu, bir gusto sorunu, yaşamı akıllıca değerlendirme sorunudur.
"Seviyorum ya, yetmez mi?" diye yola çıkanlardandı... Yetmediğini de geriye dönme olanağı kalmadığı bir zamanda anlıyor ve kayıp giden yılların çaresizliğiyle "suçlular" arıyordu...
Aşağı yukarı hemen hepimiz gibi...