Senin dediğin gibi aşkın nedeni ruhtan değil de dışarıdan, yani madde dünyasından olsaydı, madde ortadan kalkınca aşk da yok olur giderdi. Birini herhangi bir sebeple seviyor olsan, o sebep ortadan kalkınca sevmez olman gerekir. Oysa sevgili gitse, yok olsa, ölse bile sevgisi asla ölmez.
Senin dediğin gibi olsaydı sevgiye de ölüm yazılırdı, değil mi?!.