2 defa okudum ama ilk sayfalarda ve son sayfalarda gereksiz çok yazı var onları atlayarak okudum.kirabın arkasında önsöz olmasına gerek yok aslında.
Neyse uzatmayayım mutlak okuyun çünkü gerçekten zenginler fakirleri nasıl kullanıyor az biraz ögrenirsiniz.o dönem için yazılan güzel bir kitap.
Muhtemelen alaska taraflarında yaşanmış muhtemelende gerçekleşmiş bir hikaye..O kadar ince ayrıntılar varki okurken sizde yaşayacaksınız.İnsan yaşamak için herşeyi yapıyor ama sonra vazgeçiyor..
Ateş YakmakJack London · Yason Yayıncılık · 201616,2bin okunma