Herkese mutlu huzurlu akşamlar.
Sizlere bir deneme kitabı ile geldim.
Öncelikle kapak tasarımından başlamak istiyorum.
Gerçekten bayıldım çok başarılı
Sonra içini açtım ve tabi hemen yazar hakkında olan yeri okudum oradan da çok etkilendim.
Yazmaya ilkokul da babasının bakkal defteri ile başlamış yazarımız.
Ve hiç vazgeçmeden devam etmiş zaten vazgeçmediği de yayınlanmış olan bu kitap dahil 13 kitaptan belli.
Kitabımız 3 bölümden oluşuyor ;
—Sayıklamalar
—Öze Yolculuk
—Gerçekler
Zaten bölümlerin isimleri de içleri hakkında bilgi veriyor.
Yorumdan ziyade size sevdiğim bir kaç alıntı bırakmak istiyorum.
#alıntı
İncecik
İncecik bir çizgiyle ayrılır geceyle gündüz, biz bunu iman diyoruz.
İncecik bir iplikle bağlıdır insan, biz buna ecel diyoruz.
İncecik bir yeri var insanın, biz buna kalp diyoruz
İncecik bir sevgisi var insanın, biz buna muhabbet diyoruz.
İncecik bir kelimesi var insanın, biz buna nezaket diyoruz.
İncecik bir sesi var insanın, biz buna rica diyoruz.
İncecik bir şeyi var insanın, biz buna ömür diyoruz.
İncecik bir duygusu var insanın, biz buna sevda diyoruz.
Gökten düşenlerin endamı sadece ayaklarını yere değinceye kadardır. Ama topraktan yetişenler her mevsim tazelenir ve göklere doğru endamınca yol alırlar.
Dünya
Yalan söylenilen, kalp kırılan, üzüp ağlatılan yer, dünya...
Dünya dünya dediğimiz yer de üç günlük aslında. Dışarıda yağmur, hava soğuk, kuşlar yorgun ve yapraklar ıslak diye böyle söyledi sanmayın sakın. Gerçekten öyle...