Herkese mutlu akşamlar.
Yeni bir kitap yorumu ile geldim.
Okumaya başlayınca daha sizi içine alıyor.
O tanıdık samimi ve içten hatta günlük yaşam anlatımı ile bir solukta okuyorsunuz.
Karakterin hayatlarını okuyoruz.
Bu kitapta kadınlar ön planda.
Güçlü, ayakta ve inatçı.
İlk adımı atan, kararlı ve sadık.
Sözünü sakınmayan, sivri dilli ve sahiplenen.
Emin olun bunları daha da arttırabilirim.
Elif ile Mehmet
Hamza ile Emine
Bedirhan ile Hürrem
Ahmet ile Zümra
Reşat ile Su
Bedo ile Zümra
Botan ile Zühre
Bunlar öyle güzel seven çiftler ki.
Arkadaşlık, dostluk, sevgi, bağlılık, kardeşlik.
Hepsini bir kitapta harmanlanmış yazar.
Mehmet, Hamza ve Reşat çocukluk arkadaşıdır.
Öyle ki birbirlerinden hiç ayrılmazlar. Sevdiklerine kavuşurken bile hep birbirlerinden destek alırlar. Sonra eşleri de birbirlerine kardeş olurlar.
Her güzel sevgi de illa ki çiyanlar çıkıyor.
Bu sevgi ve arkadaşlıklar da sınanacaktı.
Her çiftten ayrı ayrı bahsetmek isterdim ama ben en sevdiğim ve en çok güldüğüm karakteri seçtim.
#Bedo nami değer Bedirhan.
Küçük ağamız küçük ama maşallah boyundan büyük dili var.
Hamza 'nın oğlu Mehmet' in de damadı oluyor.
Mehmet in ilk gözağrısı Zümra'ya benim demez mi? Eee babası Hamza onun.
Yürüyen küçük ego.