Bilgi yetmez, yaşamak gerek. Farkındalık yetmez, eyleme geçmek gerek. İçinde taşıdığın ışığı artık saklama. Karanlık, aydınlığın doğumhanesidir. Kendini hatırla, merkezine dön,kalbini aç. Bırak eski kimliğin çözülüp özün görünür olsun.
Kendini tanımayan birey, sürekli dış dünyayı değiştirmeye çalışır. İşini, eşini, ülkesini, kaderini suçlar. Oysa değişim, dışarıda değil içeridedir. Kendi gölgesiyle yüzleşen insan, başklarını suçlamaktan vazgeçer, sorumluluğu üstlenir.