Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
𝙎𝙚𝙧𝙩 𝙆𝙤𝙧𝙪𝙮𝙪𝙘𝙪 𝙆ı𝙯 ~𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙡ı𝙠 ~
Herkese Merhabalar...
Sizlere sert kız evreninin ikinci kitabı ile geldim.
Neden karanlık olmuş ismi demeden vay be diye diye okudum desem.
Cidden isim olarak hakkını fazlasıyla vermiş.
Ne kitaptı ama dedirtmiş mi evet dedirtmiş.
Okurken artık daha ne olabilir ki dedim.
Bir insanının başına daha ne gelebilir ki?
Olaylar fazlalaşırken duygusal olarak uzaklaşmalar da kaçınılmaz olmuş.
Yazarımız mutlu son klişesini de tuzla buz etmiş.
Bu olaylar ve bu son ile ise kitap hafızasında olan kalıcılığını bence garantilemiş.
Çünkü unutulacak gibi değil!
O anlatım o aktarım ve o olaylar sizi duygudan duyguya sürüklerken nefesinizi de tutturacak.
Çok fazla olay ve hızlı zaman aşımı beni biraz kitaptan kopardı.
Yok artık demek güzel bir şey şey ama bu kadar da olmaz artık demek ayrı bir şey.
Oldukça da duygudan uzaklaşmış neredeyse her sayfada başka bir olay ve başka bir şok yaşatmış.
Biraz beni kalben de ruhen de yordu.
Ahhh ahhh kalp mi dayanır dedim.
Unutmadan yetişkin içerik olduğunuz söylemek isterim.
Pinhan ve Bulut
Aradan geçen zaman ve ailenin istememesi bile onların birlikte olmasını engellemiyor.
Lisede tanışan ve sevgili olan çiftimiz şimdi üniversitedeler ve birlikte yaşıyorlar.
Pinhan gazateci ,Bulut ise doktor olma yolundadır.
Pinhan'a gelen bir telefon ile hayatları değişme yoluna girer.
Yaşananlar öyle bir hal alır ki ikili arasında ister istemez bir uçurum açılmaya başlar her defasında toplayan ikili için hayat güzel süprizler de verir.. Aralarına katılacak olan mutluluk ile taçlanır.
İkisinin canları olacak mutluluklar.
Ama yinde olaylar durulmaz vardığı nokta ise sizi adeta şok edeecek.
𝗔𝗿𝗵𝗮𝘃𝗶𝗹𝗶 ~𝗺𝗲𝗱𝗰𝗲𝘇𝗶𝗿~
Herkese Merhabalar...
Sizlere çok ama çok severek okuduğum bir kitap ile geldim.
Yazardan daha önce üç kitap okumuştum.
Ama bu kitap bambaşkaydı.
Her sayfası, her karakteri yüreğimi hop hop hoplattı desem yeridir.
Kurguda akıcılık on numara beş yıldızdı.
Duygular geçiyor, olaylar alıp beni tam merkeze yerleştiriyordu.
Aslında uzun lafın kısası okuyucuyu ziyadesiyle doyuran bir kitaptı.
Tabi ki seri ve devamı olacak ve de hiç bistmese diyeceğim serilerden olacağı kesin.
Karakterler arasında olan o diyaloglar aman Allah'ım yandık yandık.
İkili arasında olan uyumu bırakın, ten uyumunu bile o eşsiz anlatım ile hissettik.
Açık vermeyen, acaba bırakmayan, sürükleyen bir enfes kitap okudum.
Bir okuyucu olarak da kitabın kapağını kapatınca iyi ki okudum demek gibisi var mı?
İyi ki okudum ve siz de okuyun derim.
Unutmadan hemen yetişkin içerik olduğunu ekleyeyim.
Hazel ve Tekin
Kaçırılıp tutsak edilen Hazel bir şekilde o gemiden kaçmayı başarıyor.
Ama bunu yapanların amacı da hedefi de belli kurtuluş ise yok.
Hele ki söz konusu ailesi ise onlar ile tehdit edilmiş ise Hazel'in de yapamayacağı şey yok.
Her ne kadar bu yol karanlık ve tehlikeler ile dolu olsa da.
Kimsenin ulaşamadığı o isme ulaşmak ve yardım istemek için ise düşünmez.
Tekin Bozboran...
Güçlü, kararlı, ulaşılmaz ve mafya.
(Belki de düşmandan onun için daha tehlikeli çünkü işin içinde kalp girmeye başlayınca işler değişir.)
Ama ulaşır ulaşmaz ise aradığı destek ve yardım kabul edildi.
Tabi işler de ister istemez değişti.