Ondan hoşlanıyordum.
Ve bu durumdan hoşlanmıyordum. Hakkında okuduğum onca şeyden sonra ondan hoşlanmamalıydım... Ama hoşlanıyordum. Okuduklarım tanıdığım kişiyle örtüşmüyordu.
Cadı olmayı sevmemin nedenlerinden biri de çeşitlilikti. Sanki çok zenginleştirici bir yanı vardı. Zeki ve güçlü olduğumuz sürece ederken aldığımız gücü ve kendi yaratıcılığımızı istediğimiz her şeyi oldurmak için kullanabilirmişiz gibi hissediyorum.
Bugün hapishanedeki tüm katiller, işkencecilerini öldürmenin hiçbir şeyi değiştirmediğini, acılarını onarmadığını biliyorlardı. İntikam bazen çok gereksizdi.
Hayattaki en büyük hedefim Kuzey Işıkları Cadılar Meclisi'nin daimî üyesi olmak değildi ama o da hedeflerimden biriydi. Hayattaki en büyük hedefimse bir yere ait olmaktı. Gerçekten ait olmak...