📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Profilimde okuduğum kitap 1 yazısı beni üzüyor :/ gerçeği o olmasa bile :)Buraya yalnızca hesabı açtıktan sonraki okuduğum kitapları eklemeyi düşünüyorum ☺️☺️Neyse gereksiz bilgi paylaşımı bitti :) iyi akşamlar 🙂🙂
Bana karşı dürüst olmadığını hissettiğimde beynim hikayedeki boşlukları kendi doldurur.Sen buna ‘kafanda kuruyorsun “dersin.Ben “şeffaf olsaydın da kurmasaydım”derim 🙂