Öncelikle kitabı çok beğendim. Zaten Stefan Zweig' ın tüm kitaplarını severek okuyorum. Sürükleyici olması ve hızlıca bitmesi beni mutlu ediyor. Kitapta tüccarın bir ressama Meryem Ana resmi çizmesini istemesi ile olaylar başlıyor. Ressam resmi çizmek için uygun koşulları beklerken yolu hiç beklemediği bi şekilde küçük bi kızla kesişiyor. Böylece olaylar ilerliyor. Daha fazla anlatıp spoi vermek istemiyorum. Okumanızı tavsiye ederim :)