Sabık sevgilim, tatsız tuzsuz hayatıma buruk lezzetler getirmiş, sonra da ardında acı bir tat bırakarak çekip gitmişti. Fakat galiba sorun, sonrakilerden çok, ondan önceki günlerimin nasıl yaşandığıyla ilgiliydi. Neden böyle mutsuzdum? Hayatımda eksik olan neydi?