Ülkü

9/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
Kitap genel olarak güzeldi,çocuğun duygularını yalın ve güzel bir dille okumak yüreğinizi burkuyor. Daha detaylı yazılsaydı konusu insanı paramparça ederdi..Bir kerede okuyup bitirilebilecek,içinde farklı hisler uyandıracak kısa bir kitap. Genel olarak güzeldi,bence boş bir zamanda okumak için ideal
Emanet ÇocukClaire Keegan · Jaguar Kitap · 20258,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Süveyda 1:Canhıraş || Kitap İncelemesi
10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2022 22. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2022 00:00
"Kalbimin zeminindeki cam kırıklarının üzerinde, parmak uçlarında yükselerek narince yürüyen o kız bendim." •Konusu Ana karakter kızımız Karya,ailesini bir araba kazasında kaybediyor.Kazadan sonra bir süre teyzesiyle yaşıyor. 18 yaşına geldiğinde artık kendi ayakları üzerinde durması gerektiğini düşünüyor ve İstanbul'a yerleşiyor..İstanbul'a geldiği ilk gün bir kafeye oturuyor ama insanlardan,insanların yakın temasta bulunmasından rahatsız olup korktuğu için kafede kriz geçiriyor..Tamda o sırada Karan hemen yardım edip hastaneye götürüyor.İşte asıl hikayemizde burada başlıyor.. •Yorumum Kitabın konusunu okuyunca 'Basit gibi ya.Ne olabilir ki? ' diye düşünebilirsiniz,ben ilk başta öyle düşünmüştüm.Buna rağmen içimde de acayip bir merak vardı,çıktığı gibi almıştım ve iyi ki almışım. Kitabın girişinde ve devamında Karya'nın konuştuğu yerler çok anlamlıydı.Bölümlerin başlarında farklı kişilerden alınmış yazılar ve bölümün başındaki kendi yazıları.Okurken kendimi Kitabın içinde tam anlamıyla hissettim.Cemalin ilk basılı kitabı olduğu için acaba yazımı basit midir diye düşünüyordum ama bütün ayrıntıları ve sahneleri o kadar iyi yazmış ki kalemine bayıldım.Kitapta mantık hatası bence yoktu,o konuda aklınızda şüphe kalmasın. Karakterlerin işlenişi anlatılışı sahnelerin ağırlığı falan mükemmeldi. Kitapta beni en çok etkileyen sahnelerden biri Bahar ve Karya'nın gazeteyi okuduğu sahneydi. Okurken o kadar mahvoldum ki anlatamam. Sizi mahvedecek ve duygu patlaması bir kitap arıyorsanız tam doğru yerdesiniz hahahaahah. Çok uzatmadan toparlayacak olursam;kesinlikle herkesin kendinden bir seyler bulabileceği,kitabın içindeki bütün acıyı ve duyguları hissedip yaşayacağı bir kitap. En sevdiğim kitaplarımdan birisi.Dönüp dönüp baştan okuyup hem kendimi güvenli hissedip hem de tekrar
1000Kitap
Süveyda 1 - CanhıraşCemal Latifoğlu · Ephesus Yayınları · 2021411 okunma
10/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2020 18:03
Herkese Merhaba!Bugün sizlere Küçük Prens ile geldim.Bu kitaba gördüğüm bir çok yerde 'çocuk kitabı' deseler de kitap bence 7'den 70'e her kesime hitap ediyor.İçindeki anlamlı yazılar büyük birinin bir çocuğu anlamasına katkı sağlıyor.Herkesin okuması gereken kitaplardan biri.Hala okumadıysanız kesinlikle okumalısınız . "Eğer bir çocuk size doğru geliyorsa,gülüyorsa altın rengi saçları varsa,soru sorduğunuzda cevap vermiyorsa anlayın ki o."
Edebiyat
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Yitik Ülke Yayınları · 2019280,2bin okunma
9/10
·118 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Herkese merhaba,bugün sizlere okuduğum ilk klasik kitap olan Bir İdam Mahkumunun Son Günü ile geldim; #kitapkonusu •Kitapta idam cezasına çarptırılan ve ne zaman öleceğini bilen birinin.Kendi ağzından çevreye bakış açısı,düşündükleri ve davranışları anlatılıyor. #kitapyorumu •Klasik kitap okumaya bu kitapla başlamaya karar verdim ve iyi ki bu kararı vermişim.Kitabın içinde anlatılanlar,konunun işlenişi ve yazımı tek kelimeyle harikaydı.Kalın bir kitap olmadığı için bir günde bile rahatlıkla bitirebilirsiniz.İçinizde hala bu kitabı okumayan varsa kesinlikle okuyun derim
Edebiyat
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,7bin okunma