Fantastik romanları çok seven biri olarak üçlemesini heyecanla almıştım. Fakat okurken sıkıldım ve araya başka kitaplar ekleyerek seriyi bitirdim. Aşk fantastik kısmın çok önüne geçmişti. Olaylar yavaş ilerliyordu. Çevirmen hataları çok vardı ve oldukça göze çarpıyordu. Olumlu yanlarına gelecek olursak yazar gerçekten iyi bir araştırma ile romanı yazmıştı. Üç kitabında da gerçeklerden kesitler ve bilgiler vardı. Bu gerçekten oldukça hoşuma gitmişti. Ayrıca uzun aşk sahnelerinden sonra gelen fantastik kısımlar da ilgi çekiciydi ve daha sonra olacak olayı da merak ettiriyordu. Fakat dediğim gibi sonraki olaya kadar uzun sayfalar boyunca yazılan aşk ve dram kısımlar beni sıkıyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın başından beri ne zaman birinin katil olduğunu düşünmeye başlasam başka biri çıktı ve kafamı karıştırdı sürekli kendimi merak eder bir halde buldum bu açıdan oldukça sürükleyici bir kitaptı ama şunu da söylemem gerekirdi agatha’nın daha iyi kitaplarını da okumuştum dolayısıyla beklentim oldukça yüksekti ama beklentimin biraz aşağısında kaldı