"Ben sana, sen bir şey söylemesen de inanıyorum Karan,"
"Sana bir şey söylemeden bana nasıl inanabilirsin ki?"
"Bazen inanırsın,"diye fısıldadım ona bakmadan."Bazen inanman için anlatılmasına gerek yoktur. Bazen inanmak için bilmen gerekmez."
"Neden?"
"Çünkü bazen anlatılacak olan şey değil, yani duyacakların değildir inanman gereken." Göz ucuyla ona bakarken ilk kez bu kadar çok utanmıştım. "İnanman gereken sadece o kişdir."