Nilgün Marmara’nın intihar mektubu
geçtiğimiz sene yayımlanmış, intiharından sonra eşi;
“Şiir yazdığını bile bilmezdim, bir kenarda pıtır pıtır bir şeyler yazardı.” demiş.
İşte bu kadar basit her şey...
Anlaşılamamak, birbirine en yakın iki insan arasındaki derin bir uçurummuş.
"Hiç, içinde dışarı çıkmak için bir şans verilmesini bekleyen bir şey varmış gibi hissettin mi kendini?"...
"Kullanmadığın ek bir güç gibi, hani türbinlerden geçmek yerine şelaleden çağlayan su misali? "
...
Her şey farklı olsaydı, insanın hissedebileceği şeylerden mi söz ediyorsun?