Didem Övet

"Kendim olmayı yeğlerim," dedi. "Suratsız da olsa kendim olayım. Ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem. "
Sayfa 105·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nilgün Marmara’nın intihar mektubu  geçtiğimiz sene yayımlanmış, intiharından sonra eşi;  “Şiir yazdığını bile bilmezdim, bir kenarda pıtır pıtır bir şeyler yazardı.” demiş.  İşte bu kadar basit her şey... Anlaşılamamak, birbirine en yakın iki insan arasındaki derin bir uçurummuş.
"Hiç, içinde dışarı çıkmak için bir şans verilmesini bekleyen bir şey varmış gibi hissettin mi kendini?"... "Kullanmadığın ek bir güç gibi, hani türbinlerden geçmek yerine şelaleden çağlayan su misali? " ... Her şey farklı olsaydı, insanın hissedebileceği şeylerden mi söz ediyorsun?
Sayfa 87·Kitabı okudu

Didem Övet

, bir kitap okudu
9/10
·140 syf.·
Beğendi
·
21 günde okudu
·
2019 18. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
...zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş, kör topal idare eden insanlarız.
Sayfa 138·Kitabı okudu