nida

nida
@selfpity
ölümü senden mi öğrenecektim soluğu canımdan çekilen kadınım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu neyin korkusudur Herkes kendinin de ücrasına çekiliyor Ne hazin.Ölüm yaşayana gelir değil mi? Benim iki hayatım oldu diyorum İki kere yaşayacağım,iki kere öleceğim Boşluk bile bunlardan anlamlı bakıyor

nida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
Beğendi
·
2020 45. kitabı
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma
ölümü düşünmek ve dua etmek.buna hala ihtiyaç duyanlar var ve çanlar da onlar için çalıyor.benim artık buna ihtiyacım yok çünkü her an ölüyorum ben ve hiçbir anıya sahip olmadan yeniden doğuyorum:bir bütün olarak yaşıyorum ama artık kendi içimde değil,dışarıda olan her şeyin içinde.