📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu neyin korkusudur
Herkes kendinin de ücrasına çekiliyor
Ne hazin.Ölüm yaşayana gelir değil mi?
Benim iki hayatım oldu diyorum
İki kere yaşayacağım,iki kere öleceğim
Boşluk bile bunlardan anlamlı bakıyor
ölümü düşünmek ve dua etmek.buna hala ihtiyaç duyanlar var ve çanlar da onlar için çalıyor.benim artık buna ihtiyacım yok çünkü her an ölüyorum ben ve hiçbir anıya sahip olmadan yeniden doğuyorum:bir bütün olarak yaşıyorum ama artık kendi içimde değil,dışarıda olan her şeyin içinde.