Seli61

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·191 syf.··
2020 20. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2020 17:07
Selamünaleyküm Umduğumdan daha çok istifade ettiğim bir kitaptı Cennete Otostop. Sonradan Müslüman olan Brezilya'dan Almanya'ya, İngiltere'den Tayland'a birçok farklı coğrafyadan gelen Müslümanın hidayet öykülerini anlattıkları röportajlardan oluşuyor.. Kimi dindar bir misyoner,papaz kimiyse bir Hippi, uyuşturucu satıcısı.. Ama hemen hepsi 'Ben kimim ve Ne için yaşıyorum?' sorularının cevabını ararken Yaratıcıya hep doğru yolu bulmak için samimiyetle dua eden insanlar.. Kafalarındaki soruların cevaplarını tüm açıklığıyla Kuran'da bulan bu insanlar O'nun yalnızca bir ve tek olan Allah tarafından gönderilmiş olacağını anladıktan sonra tüm dünya çıkarlarını bir kenara itip iman etmişler ve önce İslam'ı daha iyi anlayıp Müslümanca yaşamak sonra da çevrelerine anlatmak niyetiyle Arapça ve diğer İslami ilimleri öğrenmek için başta Şam olmak üzere birçok İslam şehrine hicret etmişler. Karşılaştıkları Müslümanların kardeşliği, güzel ahlakı, kanaatkarlığı, tevekkül bilinci, dürüstlükleri, her işlerini Allah'ın koyduğu kurallar çerçevesinde yapma gayretleri,bu insanların inandıkları dine karşı içlerinde merak uyandırmış..Bu da kitabı okuyan bir Müslümanın İslam'a bu denli uzak kalmasının farkına varıp kendini sorgulamasına neden oluyor. İslam'ın O'nunla ilk kez karşılaşan samimi kişilerde oluşturduğu 'Evet Hak din budur.' düşüncesini onların dilinden dinlemek çok iyi geldi. Mutlaka tavsiye ederim.. Mutlaka
Cennete OtostopAdem Özköse · Pınar Yayınları · 20192,747 okunma

Seli61

, bir kitap okudu
Puan vermedi·191 syf.··
17 saatte okudu
·
2020 20. kitabı
Adem Özköse
8.8/10 · 2.747 okunma
İnsanın var olmasının sırrı yalnız yaşamakta değil, yaşamalarının nedenindedir. Ne için yaşadığını kesin olarak bilmeden insan yaşamayı kabul etmez, hatta dünya nimetlerine boğulsa bile kendini yok etme yoluna gider.