o iğrenç yerde öcü alınmamış gözyaşları döküp göğsünü yumruklayarak”tanrıcığına yalvaran yavrunun tek gözyaşına değmez bu üstün ahenk!
Değmez çünkü çocuğun gözyaşlarının hesabı sorulmadan kalıyor karşılık olmalı yoksa kutsal ahengin anlamını kavramak mümkün değil ama neyle ödenebilir bunlar? var mı böyle bir şey?Bir öç mü sadece öcü ne yapayım ben,canavarlar cehenneme gidicekmiş;cehennem,yaptıkları kötülüğü,mahvettikleri hayatı geri getirebilir mi?