Meseleye organların tamamı üzerinden baktığımızda yaklaşık 7-10 yılda bir neredeyse tüm vücudunun değişmiş olduğunu söyleyebiliriz. Bunun anlamını biliyorsun değil mi? 10 yıl önceki sen teorik olarak yoksun. Çünkü seni oluşturan canlıların neredeyse tamamı öldü ve sen onları tek tek gömdün. Yerlerine sürekli yenileri geldiği için hiçbir zaman bu mucizevi dönüşümün farkında olmadın.
Çok merak ediyorum eğer mezarlarımız şeffaf olsaydı yine de çok sevdiğimiz insanları bu kadar kolay o toprağın altında bırakıp orayı terk edebilir miydik?