selin

selin
@selinnerg
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!..
Geçmişin sadece hatırlamaktan zevk aldığınız kadarını düşünün
Sayfa 373·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
İnsan tabiatı hata yapmaya öyle yatkın ki!
Sayfa 302·Kitabı okudu
Edebiyat
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
Öfkeli insanlar her zaman akıllı olmazlar
Sayfa 274·Kitabı okudu
Edebiyat
Ama aptalca hatam aşk değil gurur oldu
Sayfa 213·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam