Sln

Sln
@selinsbook

Sln

, bir kitap okudu
8/10
·169 syf.·
Beğendi
·
2021 19. kitabı
Özkan İrman
8.5/10 · 23 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2021 23:32
𝔜𝔲𝔳𝔞 | Ö𝔷𝔤ü𝔯 𝔅𝔢𝔨𝔟𝔞ş Aslında çok fazla önyargı ile başladım okumaya. Kapak tasarımı ile içeriğinin uymadığını düşündüm.(hâlâ da öyle düşünüyor gibiyim ^_^) Fakat eser fevkalade idi. Kesinlikle beklentilerim bu yönde değildi,yazar beni çok şaşırttı. Kitapta kendimden o kadar çok nokta,kendime o kadar çok nasihat buldum ki... Baştaki kadın karakterin (kim olduğunu söylemedim,okuyup anlayın.)neden ana karakterimizin evine geldiğini hâlâ deli gibi merak ediyorum. (yüzsüzün tekiydi bence.) Baba Kamil'in yaşanmışlıklar sonucu sahip olduğu bilgeliği kendine hayran bıraktırdı. Yaşadıklarımızın bitiş vakti geldiğinde böyle olmaz mı zaten? Dersimizi alır ve aynı hatayı yapmasınlar diye başkalarına nasihat ederiz. Aslında bu eseri derinlemesine okuduğumuz zaman bize çok şey katabileceği belli. Ana karakterimizin yuva için kullandığı tanım bir nevi bundan sonra bana sorulduğunda da kullanacağım tanım olacak. (tanımı aşağıya bıraktım.) Hakkında uzun uzadıya konuşmayı isterdim,ama alıntılara da yer bırakmam gerekiyor,tavsiyem daha fazla spoiler vermeden okumanızdır,çok beğeneceksiniz. #kitababakıyorum #alıntı ,#yuvanedir: Kimine göre kalbini bıraktığın,kimine göre en çok olmak istediğin,kimine göre ise hatıralarının olduğu yerdir yuva... Bazen çok garip hissediyorum Baba. Hem bir şey olsun istiyorum, hem de çok korkuyorum. Tam olmak üzereyken kaçıyorum. Çok mu kafaya takıyorum acaba? Nankör kelimesinin içinde "kör" vardır. Belki de göremiyordur. Kızabilir misin kör birine göremiyor diye? "Ne yaparsan yap pişman öleceksin;belki yaptıklarından,belki de yapmadıklarından."
YuvaÖzgür Bekbaş · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 20205 okunma
8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2021 11:05
𝕽𝖆𝖍𝖊𝖑 𝕿𝖆𝖓𝖗ı'𝖞𝖑𝖆 𝕳𝖊𝖘𝖆𝖕𝖑𝖆şı𝖞𝖔𝖗 | 𝕾𝖙𝖊𝖋𝖆𝖓 𝖅𝖜𝖊𝖎𝖌 Her ne kadar Olağanüstü Bir Gece'yi beğenmemiş olsam da bu kitap beni büyüledi.İçerisinde 3 tane menkıbe mevcut. İlki esere adını veren Rahel Tanrı'yla Hesaplaşıyor.Muhteşem bir cesaret ve tatlı dil kullanarak bir çok şeyi kazanmamızın mümkünlüğünü gözler önüne seriyor. İkincisi Üçüncü Güvercinin Hikayesi. Bölümde Nuh tufanı ele alınmış ve yazarın düşünceleri ile desteklenmiş. Her ne kadar bu iki menkıbe kısa yazılmış 'çerezlik' hikayeler olsa da üçüncü menkıbemiz Ölümsüz Kardeşler diğerlerinden çok daha uzundu.Bu menkıbede bir arayış yolculuğu anlatılıyor. Eseri detaylı anlatma gereği görmüyorum,okuyarak beğenmeniz tercihimdir.Gözüm kapalı önerimdir. #alıntılar •Hiçbir arzum yok,yeryüzünde masum kalmak dışında. •Kılıç güç demektir,güç de adaletin düşmanıdır. •Sevdiğimiz birinin acı çektiğini gördüğümüzde,yüreğinin alev alev yandığını hissettiğimizde, onlara karşı ördüğümüz duvar yıkılır.
Rahel Tanrı’yla HesaplaşıyorStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202124,8bin okunma