Selin

Selin
@selintsr
Odamda beni kitaplarım bekler.Bu yegane tesellidir
Hiçbir anlamı kalmayınca insan herhangi bir şeyden nasıl keyif alabilir ki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Türlü şeyler olmuştu ama hiçbiri önemli değildi
Kim bilecek? Şu,bu değil mi? Varsın istediği gibi bilsin. Hareketlerimi şunun bunun diyeceğine göre ayarlamıyorum
Bizde devlet adamı kıtlığı var diyorlardı. Ah yalnız devlet adamı kıtlığı olsaydı