Selin

Selin
@selintsr
Odamda beni kitaplarım bekler.Bu yegane tesellidir
Dünyayı görmek,değişik insanlarla tanışmak canlı bir kitap okumaya benzer.
Reklam
Yeryüzünde tabiat zenginligi içinde tek başına bir hayat sürmekten,kitap okumaktan daha zevkli ne olabilir?
Benim niyetim kalan ömrümü okuyarak geçirmek
İnsanların çoğunun ruhu bedeninden önce çürür.