Biliyorsun, birin sevmek, başlı başına bir girişim.Güç ister, yürek ister, körlük ister... Hele, ilk başta bir an var ki, uçurumdan atlaması gerekir insanın. Bir an bile düşünülse bu yapılamaz.
İnsan yalnız yaşadığı zaman anlatmanın ne demek olduğunu bilemez. Aniden konuşan ve çekip giden insanlar ortaya çıkar. Başı sonu olmayan hikayelere dalarlar. Ne dediğini,ne olup bittiğini tekrar sorsanız, bir daha aynı şeyleri söylemezler.