ŞARKI2
Dem bezm-i visalinde heba olmak içindir
Canım senin uğrunda feda olmak içindir
Nabzım helecanımda seda olmak içindir
Canım senin uğrunda feda olmak içindir
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır! dedim kendime. İyi şeyler birdenbire
olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan
ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiç bir şey çıkmaz.