📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
VIOLA
Efendim gibi sizin için yanıp tutuşsaydım,
Bu benim için bir ölüm kalım meselesi olsaydı,
Aşkımı geri çevirmenize bir anlam veremez,
Akıl erdiremezdim.
OLIVIA
Ne yapardınız peki?
VIOLA
Kapınızda söğüt¹5 ağacından bir kulübe yapıp çatar,
Bu evin içinde esir tutulan ruhumu geri çağırırdım.
Karşılıksız bırakılan sevgim üstüne yanık şarkılar yazar,
Gecenin en issiz saatlerinde bile çınlatırdım ortalığı.
Adınızı yankılı tepelere haykırırdım.
Yerle gök arasında sıkışır kalır, ama bana acırdınız sonunda.
Ona tutkulu aşkımı anlat,
Nasıl derinden bağlandığımı dile getir de şaşkınlıktan dili tutulsun.
Acılarımı canlandır birer birer, tıpkı bir oyuncu gibi.