Yine bir Zülfü Livaneli duyarlılığı ile beraber olduk. Balıkçıların hayatlarının zorluğu , balık çiftlikleri , rant uğruna yapılan oteller , altın ve maden çıkaranlar ve göçmenler konularına üstten üsten dokunmuş. 2 günde bitti gitti kitap. Tadı damağımda kaldı sözünü düşündüm kitap bittiğinde. Kalemine sağlık sevgili yazarımızın. Yeni kitaplarını heyecanla bekliyorum.