Kitap güzel ancak bazı yerlerde sıkabiliyor fakat o eşiği atlayınca gerisi geliyor. Farklı bir dünya bakışı baskının getirdiklerini aşmak hatta deliliğin işe yarar olması…
Yine çok güzel bir kitap yine Ahmet Ümitin eşsiz anlatımı . Tabi ki yine sürpriz sonla biten bir kitap… “o kadar çok kötülükle , o kadar çok acıyla , o kadar çok alçaklıkla karşılaşıyoruz ki , sanırım zihnimiz hepsini unutmak istiyor.”