SeloSell

''Çünkü insanın kardeşi hayatının ortağı değil miydi?''
Reklam
''Bulaştıracak fazla sevgisi olanlar karşılarındakinin korkaklığını umursamazlardı! ''
''Yaşanmışlıklarımızın hepsi anlardan ibaretti ama bazı anlar ömrün tamamına bedel olsa da hayat tüm anların üst üste eklenip,bir bilmecenin küçücük parçaları gibi birleşmesi değil miydi?''
''İnsan, bedeninin dışına çıkıp kendine bakabilmeliydi.Nasıl göründüğünü, nasıl davrandığını, nasıl düşünüldüğünü anlayabilseydi, karşısındakinin üzerinde yarattığı etkiyi analiz edebilseydi, belki o zaman dengede durabilirdi. ''
''Hayatın en verimli terapilerinden biri acıyı paylaşmak değil miydi? Hayat, acı ve sevginin zıtlığında yaşanan bir ikilemde çalışan denklem gibiydi.Acılar paylaşılarak azalır, sevgi paylaşılarak çoğalırdı,hayatın temelinde daima paylaşmak vardı. Cennet ancak paylaşılarak kurulabilecek en güzel yer değil miydi?''
Reklam