İnsan kötü uyuyunca ne sorduğunu bilmeden sorup duruyor. Devamlı sormak istiyor,uykusuzluğun nedeni soru sormaktır ya zaten;insan cevabı bulsa uyurdu...
Ne ağır aksak, ne kötü bir mektup arkadaşı, ne kızılası,ne değerli bir kadınsın sen- peki,sonra?Sonrası, kucağında huzur bulmaktan başka bir şey değil...