Şöyle bir bakıyor, kendini şöyle bir tartıyor. Hayır,hayır! Hiçbir işe layık değil. Hakkı var insanların...O,dünyaya hayretle bakmaya doğmuştur. Hiçbir şey anlamadan şaşırmaya doğmuştur. Başını alıp yollarda dolaşmaya, insanlar neler yapıyor diye görmeye, görmemeye gelmiştir.
Öyle bir sessizlik çöktü ki,insan bu sessizlikte ağzını açmaya cesaret edemiyor.Neyse ,pazar günü birlikte olacağız, beş altı saat,konuşmak için çok az,susmak,birbirimizin elini tutmak,göz göze bakışmak içinse yeterli.