Sel Shafi

Sel Shafi
@selshafi
Siz hiç kırıldığınız yerden tamir olup defalarca aynı yerden kırıldınız mı? Paramparçayken, tuzla buz olmuşken tekrardan parçalanmak için birleştiniz mi?
Reklam
"Eğer bu ölümse, ölümden korkmamalı.Onun güzel yüzünde, ölüm bile güzeldi.
Kendimi duygularımın insafına bırakmak istemiyorum. Duygularıma hakim olmak, onları kullanmak, onlardan haz almak istiyorum.
unutmak o kadar kolay mı? youtu.be/2CBKMcKbKts
Reklam