Sema

Sema
@semaaaaylmz
“Dünya madem fânidir, değmiyor alâka-i kalbe.”
Bu uygulamanın en büyük eksiği okuduğumuz kitapları tekrar okuduğumuzu belirtme seçeneğinin olmaması olabilir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben 13-14 yaşlarındayken bu seriye filmleriyle fan olmuştum henüz kitap okuma alışkanlığım aşırı yoktu az sayıda okurdum zaten filmi ezberledim diye kitaplarını alıp okumamıştım. Fakat Suzanne Collins yılmadan seriye devam edince iş başa düştü ve en başa geri döndüm🤍🏹
Ruslar ve Almanlar gelecek için çeşitli vaatlerde bulundukları, “ Doğu milletlerini sadece alt düzeydeki küçük işlerde kullanırken, büyük ölçüdeki faaliyetlerden uzak tutuyorlardı. Ruslar ve Almanlar bu milletlerden öylesine şüpheleniyorlardı ki, ileride kendi milletlerinin istikbaline de karşı olan planlarının bunlar tarafından öğrenilmesini istemiyorlardı.
Alıntı

Sema

@semaaaaylmz
·
Ancak Stalin, Kırım Tatarlarını ve binlerce Kafkasya Türkünü önlem olarak Sibirya’ya sürmüş, bir kısmını da propaganda ile aldatarak Almanlara karşı cepheye koymuştur. Ne yazık ki hem Almanlar hem Ruslar kendi gayeleri uğrunda saflarına kattıkları binlerce Asya Türkü’nü cephelerde asker olarak kullanarak, “ Gamalıhaç ile Kızılyıldız arasında” yok etmişlerdir.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
“Çünkü aklımızda hep tutalım: İslam’ın ilerlemesini -her türlü ilerlemeyi olduğu gibi- sakin ve teslimiyetçi kimseler değil, cesur ve itiraz ruhlu kimseler gerçekleştirecektir.” -Aliya İzzetbegoviç
Alıntı
Fezada dipsiz sükut, duyulmazın sesi mi?*
Şiir