"Siz Türkiye okullarında edebiyat derslerinin azaltılmasına karşı çıkmıştınız. Siz haklısınız. Ona göre ki teknik fenler uzman yetiştirirse edebiyat ve tarih dersleri vatandaş yetiştirir. Bize ilk önce vatandaş gereklidir. Uzmanlık vatandaşlıktan sonradır. Çünkü iyi uzman olmak için iyi vatandaş olmak gereklidir. "
Bir zamanlar Tanrıların ölümün zıttı olduğunu düşünmüştüm ama artık her şeyden daha ölü olduklarını görüyorum çünkü hiç değişmiyorlar ve hiçbir şeyi ellerinde tutamıyorlar.