“Bir şey yapmayan insanlar.Onlardan nefret ediyorum.Buradaki ilk günlerimde ölmekten nasıl da korkuyordum.Ölmek istemiyorum;çünkü geleceği aklımdan çıkaramıyorum.Yaşamın bana neler getireceğini öğrenmek için umutsuzca bir merak duyuyorum.Başımdan neler geçeceği,nasıl gelişeceğim,beş yıl sonra,on yıl sonra,otuz yıl sonra ne olacağım.Evleneceğim adam,yaşayacağım ve gezeceğim yerler.Çocuklar.Yalnızca bencil bir merak değil.Tarih boyunca en az ölme arzusu duyulacak bir zamanda yaşıyorum.Uzay yolculuğu,bilim,uyanıp gerinen koca bir dünya.Yeni bir çağ başlıyor.Tehlikeli olduğunun farkındayım.Ama bu dünyada yaşamak harika bir şey.Çağımı çılgınca seviyorum.”