Sema

Sema
@semakurtbas
Düşünmekten vazgeçmeliydi. Yoksa delirecekti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında herkes deli, en deliler de deli olduklarının farkında olmayanlar.
Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun.
Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz? Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum,"dedi "Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor"

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·344 syf.·
5 günde okudu
·
2021 23. kitabı
Simon Kernick
7.6/10 · 1.961 okunma