Siyah asildi. Bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşündü. Fakat siyah tüm renkler adına kötülüyü temsil etmeyi kabul etmişti . Siyah fedakardı..
Dolayısıyla her rengin özü siyah ve beyazdır. Aşkın rengi de öyle sanırım... Bu resimde ressam en karamsar tonlarda bile aşkın hissedilebileceğini göstermek istemiş...