Siyah asildi. Bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşündü. Fakat siyah tüm renkler adına kötülüyü temsil etmeyi kabul etmişti . Siyah fedakardı..
"İçinde hakikaten sevmek kabiliyyeti olan bir insan hiç bir zaman bu sevgiyi bir kişiye inhisar ettiremez ve kimseden de böyle yapmasını bekleyemez. Ne kadar çok insanı seversek, asıl sevdiğimiz bir tek kişiyi de o kadar çok ve kuvvetli severiz. Aşk dağıldıkça azalan bir şey değildir."