Kitabın ismi kendisini çok iyi anlatıyor gerçekten 'Dayanılmaz' ben genelde okuduğum her kitabı beğenirim ama bu... yaş farkını geçtim 20 yaş farkı olan kitaplar okumuştum ama adam EVLİ ve çocuğu falan var ayrıca da her önüne gelenle yatıyor galiba. Kız da pek sağlıklı biri değil ikisi de toxicliğin dibine vurmuş yani. Yani ben bu seriyi indirime girdi diye aldım ama almasaymışım keşke, bende 1 ve 3. kitaplar var umarım 3. kitabı da böyle değildir.
Bu benim görüşüm bu arada illa beğenenler vardır.