Bu kitaba Ahmet Şimşirgil çok kötü yorumlar yapmıştı. Kendisi pek sevdiğim bir yazardır ve ben bu şekilde yorum yapınca çok merak ettim.Öncelikle kitap beni çok etkiledi ve uzun bir süre de etkisinden çıkamadım ve yeni kitaba başlayamadım bunu sindirmeyi bekledim. Aşırı iyi kurgulanmış bir kitap ve en sevdiklerim arasına girdi bile tarihi açıdan ne derece doğrudur bu kırgu bilemem lakin kurguya bayıldım. İnşallah yazarın diğer kitapları da aynı şekildedir.
Şah ve Sultanİskender Pala · Kapı Yayınları · 202538bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖