Semanur

Semanur
@semanurgulistan
biraz üzgün ve Ömer öfkesinde biraz
10/10
·390 syf.··
Beğendi
·
2018 95. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 02 Temmuz 2018 02:09
Bu kitaba Ahmet Şimşirgil çok kötü yorumlar yapmıştı. Kendisi pek sevdiğim bir yazardır ve ben bu şekilde yorum yapınca çok merak ettim.Öncelikle kitap beni çok etkiledi ve uzun bir süre de etkisinden çıkamadım ve yeni kitaba başlayamadım bunu sindirmeyi bekledim. Aşırı iyi kurgulanmış bir kitap ve en sevdiklerim arasına girdi bile tarihi açıdan ne derece doğrudur bu kırgu bilemem lakin kurguya bayıldım. İnşallah yazarın diğer kitapları da aynı şekildedir.
Şah ve Sultanİskender Pala · Kapı Yayınları · 202538bin okunma
İbrahim isimli okura yanıt verildi
Semanur
Teşekkür ediyorum. Zaten başlayıp denemeyi düşünüyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek sahipliğimiz bilmem kaç gram et ve içine sığınan kemik, onu da toprak alır elde var ölüm, hüzünlü son bölüm... Sagopa Kajmer / Bir Çıkar Yolum Yok
Semanur
Şu an aklıma düştün aklın yolu birdir dedim yürüdüm
Tek sahipliğimiz bilmem kaç gram et ve içine sığınan kemik, onu da toprak alır elde var ölüm, hüzünlü son bölüm... Sagopa Kajmer / Bir Çıkar Yolum Yok
Semanur
Yaklaş bana yanmazsın
Sizde de şey oluyor mu kitap okumaya ara verince bir süre başlayamıyorum tekrardan. İçimden gelmiyor.
Tuba isimli okura yanıt verildi
Semanur
Ben de aynı durumdayım😒