Semanur Ulusoy

Semanur Ulusoy
@semaulusoy
lise son
istanbul
5 Kasım 2003
17 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Ne zaman bu şehirden kaçıp gitme isteği gelse, bir köşeye oturup geçmesini bekliyorum. Gidersem dönemem çünkü, biliyorum." Cemal Süreya
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+"Uyuyalım mı Olric?" -"Uyuyalım efendim." +"Uyursak acılarımız da uyur mu Olric?" -"Bilinmez efendim." +"Ben uyanmak istemiyorum Olric. Yastık altındaki gerçekler boynumu rahatsız ediyor, oysa tavan arasında saklanmış düşlerim beni çağırmakta. İyi geceler Olric." Oğuz Atay
-"Kolundaki yaralar efendim?" +"Tutunurken öyle oldu Olric." -"Ya yüreğindeki yaralar efendim?" +"Tutulurken öyle oldu Olric!" -"Peki ya gözlerindeki suskunluk; ne efendim?" +"Hiç dokunma. Sus Olric." Oğuz Atay
-"Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi?" +"Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar..." Oğuz Atay
-"Ben ölürsem, küllerimi onun gamzelerine gömsünler Olric." +"Siz öldüğünüzde, o hâlâ gülüyorsa, küller okyanusa yakışır efendimiz..."