Sena Mazlumoğlu

"Bana o kadar inanıyorsunuz ki, ben kendime o kadar inanmıyorum gibime geliyor bazen," dedi çocuk. "Bize yetişirsin," dedi at.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yardım istemek, pes etmek demek değildir," dedi at. "Pes etmeyi reddetmek demektir."
"En güçlü olduğun zaman ne zamandı?" diye sordu çocuk. "Zayıflığımı göstermeye cesaret ettiğim zaman."
"Bazen kaybolmuş gibi hissediyorum kendimi," dedi çocuk. "Ben de," dedi köstebek, "ama biz seni seviyoruz, sevgi insana yuvasını buldurur."
Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.