Semih Bilir

Semih Bilir
@semihblr
"Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orada buluşacağız..."
Rbrtr
Aöf/Business
Bursa
228 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Semih Bilir

, bir kitap okudu
8/10
·109 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
2022 8. kitabı
Aziz Nesin
8.4/10 · 478 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kocayın arkasına kalırsan, benim gibi perişan olursun. Kocadan arda kalmak, yalnız tek başına kalmak, ıpıssız dünyada, tek başına, insansız kalmak gibidir. "Kadının arkasında kalmakta aynı degil midir?"
Sayfa 144·Kitabı okudu
Çocuklar yüzüme bakamıyor gülemiyorlardı. Çocuk kısmi ne bilir her bir kötülüğü içinde saklamasını! O büyüklere has.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Ben asıl gece yürümeyi severim. Hoş olur. Şu dağlar bir burcu burcu kokar ki, cennet gelmiş de yeryüzüne kurulmuş dersin...
Sayfa 127·Kitabı okudu
"Bre Alim, sırtını ağaca verip bir cigara içemedin. Şöyle, elin adamları gibi."
Sayfa 125·Kitabı okudu