Semih

Semih
@semihbyndr
Şimdi yaptığım şey,ömrümde yaptığım her şeyden çok daha iyi...

Semih

, bir kitap okudu
8/10
·60 syf.·
Beğendi
·
2017 30. kitabı
José Saramago
7.3/10 · 27bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
SON...
İçeride on ikisi de öfkeyle bağırıyor, on ikisi de birbirine benziyordu. Artık domuzların yüzlerine ne olduğu anlaşılmıştı. Dışarıdaki hayvanlar, bir domuzların yüzlerine, bir insanların yüzlerine bakıyor; ama onları birbirlerinden ayırt edemiyorlardı.

Semih

, bir kitap okudu
9/10
·152 syf.·
8 günde okudu
·
2017 27. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma