Semih

Semih
@semihsolak
İçim derin bir pişmanlık kaplamıştı, neden tıp fakültesine gitmiş, neden bu ücra yere gelmiştim ki?
Sayfa 40·Kitabı okudu
Reklam

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
4 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,6bin okunma
Zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş, kör topal idare eden insanlarız.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir?
Sayfa 137·Kitabı okudu
Siz şey... kitap gibi konuşuyorsunuz.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Reklam