Okuduğumda aklıma Leonardo da vinci'nin 16 yılda çizdiği Mona Lisa'yı şifrelemek zorunda kaldığı hayatını ve o çıkmaz içindeki tavırlarını Anna Karenina'nın karakterinde bulduğumu sezdim.
Bi' insan düşünün ki birinin hayatına girdiğinde onu baştan aşağı tekrar dizayn ediyor. Kişi bile kendisindeki yeni odaları keşfediyor. Kaçıncı okuyuşum olursa olsun hep girdiği odalarda yeni bi kurgu buluyorum. Pencereden sızan ışık gibi telaşlı kaçışlar arıyorum farklı sonla bitsin bu sefer diye.