Semra Belli

Bazı aşklar unutarak değil, hatırlayarak biterdi belki de.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerçek hayattansa kitaplardaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü. Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar.
Bazı insanlar vardır; istemeden sizi hikâyelerine, yaralarına, geçmişlerinden kalan boşluklara ortak ederler.
Yüzümdeki o sert, asabi ciddiyet de belki yalnızca bir perdeydi; içimde taşıdığım bambaşka yüzü gizlemek için taktığım bir maske.
Dostluklarımız, sosyal medyada paylaşılan gönderilerin altına bırakılan tekdüze kalp işaretlerine indirgenmişti. Bu çağın merakı ve inceliği bundan ibaretti artık. Elbette buna "haberleşme" denirse. Dünya çoktandır tuhaf, eksik, mesafeli bir yere dönüşmüştü.