Semra Belli

Bazı aşklar, giderken yanlarında güzel sözleri de götürüyordu. Yerlerine acı, yas, unutamamak kalıyordu yalnızca.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Erkeklerin işi kolaydı; biz kadınlar gibi bin ayrıntıyla boğuşmak, başka kadınların sesleriyle kavga etmek zorunda değillerdi.
Bir âşık susuyorsa, artık konuşmuyorsa, içini kapatıyorsa, ruhu kendi içine gömülmüşse, yalnızca biz değil, ona inanan yanlarımız da yavaş yavaş ölüyordu.
İnsan birinden ayrıldığında arkasında bıraktığı sandığı geçmişi, geleceğini fersah fersah geçermiş.
Eski aşklar, kötü hatıralar, onulmaz yaralar, insana kapanmaz boşluklar bırakırdı.