Jack London'ın yazmış olduğu yarı otobiyografik bir kitap Martin Eden. Kendi hayatı değil sadece biraz esinlenmiş yazarımız bu kitabında.
Konusu ise Martin'in aşkı için yaptıklarını ve onun istediği bir şey için çabaladığını, ne kadar uğraştığını, nelere katlandığını anlatıyor.
Kitapta çok fazla olay yok biraz fazla duygu tahlilleri ve betimlemeler vardı. Eğer betimlemeleri ve duygu tahlillerini seviyorsanız tavsiye ederim çok fazla ders çıkarılması gereken harika bir kitaptı. Tek kötü yanı bence kalın bir kitap olduğu için taşımak biraz zordu.